کد خبر : 2749
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 جولای 2020 - 18:08

در دوران کرونا

اجرای طرح مشاوره‌ای “کال سنتر” در سبزوار

اجرای طرح مشاوره‌ای “کال سنتر” در سبزوار
اجرای طرح مشاوره‌ای “کال سنتر” در سبزوار

۱۳۷۲ساعت خدمات مشاوره‌ای رایگان در قالب طرح مشاوره‌ای “کال سنتر” در دوران کرونا به شهروندان و دانشجویان ارائه شد.

 معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: اجرای طرح مشاوره ای “کال سنتر”  در سبزوار۱۶نفر از اساتید دانشگاه و مشاوران مجرب در قالب این طرح پاسخگوی تماس گیرندگان بودند و مشاوره های لازم را به آنان ارائه دادند.

دکتر صادقی فر گفت: این خدمات به ۱۰۲۵نفر از شهروندان و دانشجویان از شهرهای مختلف و شهروندان سبزواری شامل ۶۶۵دانشجو و ۳۶۰ شهروند، از ۱۳فروردین ماه تا ۲۸تیرماه سال۹۹ ارائه شده است.

وی افزود: اضطراب، وسواس، افسردگی، ترس از دست دادن عزیزان به دلیل ویروس کرونا، اختلالات خلق و خو در ایام قرنطینه و تاب آوری در زندگی به سبک جدید، در صدر موارد تماس های تلفنی شهروندان با سامانه کال سنتر بوده است.

دکتر صادقی فر گفت: همچنین در طی تماسهای شهروندان با کال سنتر، ۷۵نفر از همشهریان و خانواده هایی که نیاز به زوج درمانی ومشاوره خانوادگی داشته اند با معرفی به کلینیک های مشاوره به صورت حضوری و رایگان از  این خدمات بهره مند شده اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری خاطرنشان کرد: ارائه خدمات سامانه مشاوره کال سنتر، به دلیل استقبال شهروندان و همچنین بازگشت دوباره اپیدمی ویروس کرونا با شعار “ایران را سرشار از همدلی کنیم” همچنان ادامه خواهد داشت.واحد مرکزی خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.